HTML

Szösszenetek

Észlelések egy absztrakt világból...

Friss topikok

2010.01.25. 08:35 Maitri

Vidéki levegő

A hétvégén rokonlátogatáson Borsodban jártam.

Az M3-ason Miskolc felé, lelkesen számolgattam a napfényre vágyó karón üldögélő sas madarakat, de 15 -20 után felhagytam vele.

Ettem 2 jó tányér kocsonyát, persze csak úgy fincsiben elkészítve, nem körmöset és „igazi tyúkból” készült jó kis húslevest.

Ezen alkalmakkor a túlevés veszélye fenyegetne, ha nem figyelnék oda, mert annyi a finomság, mint egy középkori lakomán :)

Élveztem a csípős hideget, mert ott mindig sokkal hidegebb van,

és megcsodáltam a csillagos eget, amit oly nagyon szeretek.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: utazás hideg kocsonya vidék csillagok húsleves


A bejegyzés trackback címe:

https://szamszara.blog.hu/api/trackback/id/tr581698262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Web Analytics
süti beállítások módosítása